Sommartider (hey hey)

Jag undrar om vår termometer ljuger? för den står nämligen på +18.. Halleluja det är sommar!
När jag kom hem från skolan satte jag mig bums på balkongen (eller inte bums var uppe på vinden och hämtade en stol), trots att det var skugga var det riktigt härligt, satt där ute och läste dagen tidning + reklam och drack te, mysigt var det. Om det är fint väder imorgon så ska jag sätta mig ute i solen på morgonen (då vi har sol på balkongen) och läsa i min nya bok.

Just nu står det en paj i ugnen och gräddas, faktiskt första gången jag bakar paj, så vi får väl se hur den blir!
Den innehåller iallafall massa olika bär, hallon, blåbär, björnbär, lingon, jordgubb, så den lär ju smaka sommar iallafall. Skickade iväg ett sms till mattias förut (han är och spelar basket idag igen) om att en paj stod inne i ugnen och att de var varmt välkomna hit för att provsmaka senare, så vi får väl se om de dyker upp. (:

Annars blir det en lugn kväll, är ju ledig imorgon (som vanligt), ska försöka ta tag i olika inlämningar imorgon så man får allt gjort. Dock hade det varit bra att göra det i skolan eftersom jag inte har word här hemma, MEN NÅGRA (känn er inte utpekade Nina & Mimmi) gjorde så att min inloggning blev låst och jag måste gå och snacka med administratören, vem fan är det liksom? haha.
Aja så får bli att göra det hemma och sen snylta på någon annans inloggning när det väl behövs!

Nehe, ska kolla in min paj och göra iordning vaniljssåsen!

Kramis


Kommentarer
Postat av: Caroline

haha jag såg mattias idag när jag var på gymmet. han körde fram och tillbaka utanför med bilen.. var du med? :D

2008-04-24 @ 19:45:18
URL: http://wellyouknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0