Soligt och sköönt!

SOL SOL SOL, fasen vad skönt med värme! I LOVE IT!
har varit ute med kissen en sväng, hon gillade det verkligen och hoppade runt och lekte, vi får ta henne till orrefors så hon får springa ut själv!

Själv vet jag inte om jag kommer ut mer idag, för jag ska skriva klart min hemtenta (jag hittade böckerna som tur var!) och så har jag prov imorgon som jag måste plugga på, vilket känns sjukt trist, men det måste helt enkelt göras! Jag ska göra bra ifrån mig på räddningstjänsten nu iallafall, det är helt klart! Försöka kan man ju alltid göra!

Jag ska alldels strax sätta igång med hemtentan (har redan börjat, men har ett par frågor kvar), men vet inte om jag ska börja nu eller vänta tills efter maten (mattias lagar mat nu!). Kanske lika bra att sätta igång med skiten och få det överstökat, fast det är ju tröga frågor och ganska jobbigt faktikst. Men ändå, det får bli som det blir, ska iallafall försöka få iväg det idag till Lina, annars får det bli imorgon, haha! :)

Vi hörs kanske senare!  ;)


Kommentarer
Postat av: cärlin the fish

thanks ;) hehe. du är väldigt gosig du också lille fisk :) gör god chockladpudding & sånt :D puss på dig!

2008-04-21 @ 21:02:47
URL: http://wellyouknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0