Matförslag någon?

Så, nu har jag tvättat klart och diskat. Dock får det bli storstädning på fredag tror jag. Orkar nog inte med det idag, dessutom ska jag plugga lite också!

jag börjar bli småhungrig nu, hade ingen större matlust i skolan idag, så nu börjar magen vråla efter mat, vet inte vad vi ska äta idag, är inte direkt sugen på något heller (haha ovanligt?), det är svårt att laga mat när man inte har någon fantasi, både jag och mattias är urdåliga på att komma på maträtter, har ni något förslag?

Nae nu ska jag nog ta och titta i min socialpsykiatribok och läsa alla anteckningar, så ska vi se att provet imorgon kommer bli lyckat! Härliga tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0