Kväll 28/4

Jag är ganska trött och funderar starkt på att gå och lägga mig, skulle vara sjukt skönt att krypa ner i sängen och läsa lite innan man somnar, mm! :)
Mattias laddade ner en film förut som vi skulle kolla på, men de var ingen film för mig, så jag satte mig här och börjar glo runt lite. Filmen handlade om en snubbe som kan spela poker och grejer, riktigt tråkig var den iallafall!

Idag har jag varit effektiv och bakat muffins, jag bakade egentligen bara av en anledning och det var att vi har många ägg och snart är de för gamla och jag måste göra något med de, för det är ju slöseri att kasta? haha!
Därför gjorde jag muffins med vit chocklad i (för den hade också ett "bäst före datum" inom kort) och citronsmak, de blev väl hyffsat goda. Egentligen är jag inte muffinsfanatiker men det får bli, smeten är ju ganska god iallafall.
Jag ska iallafall strax gå in i köket och slänga in de i frysen, så man har något att bjuda på när folk kommer förbi (haha ofta liksom?).

Caroline ringde förut och vi fick oss ett gott skratt, världen är allt bra liten, eller hur?
Men det är kul med lite drama, jag gillar sånt skarpt. :) haha!

Nu ska jag avrunda här och frysa in mina muffins och sedan sova.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0