Krassliga

Det är sjukt att jag inte varit ute idag, det har ju varit riktigt sommarvärme typ. Typiskt mig att sitta inne och glo (städa). Men det är bara att ta igen någon annan dag.
Hoppas på lika fint väder imorgon, men får se om jag kommer ut då. Jag känner mig krasslig, ont i både mage och huvud och så lite småont i ryggen. Idag var vi bara 9 stycken i klassen, så det går nog någon sjukdomsepademi. Mattias känner sig också dålig, så vi har väl smittat ner varandra.
Jag får alltså se om det blir någon skola för min del imorgon, just nu känns det ju inte som det faktiskt. Men det kanske bara är lite sömn som behövs, jag vet inte!

Nehe ska ta mig en kopp jordgubbste nu och avnjuta kvällen.

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0