Hör ni fåglarna kvittra?

Klockan är sju och det har inte ens börjat mörkna ut än, det är härligt! Bara för någon månad sen var det mörkt vid denna tiden, känns bra med lite ljus.

Skolan idag gick hyffsat segt och lektionerna tog evigheter innan de slutade. Men som jag säger till mig varje dag "det är inte lång tid kvar nu, du klarar det". Vi snackade lite om studenten idag vid matbordet och förmdoligen ska vi 6 tjejer åka ihop sen efteråt, det låter väldigt bra tycker jag! :)

Sedan jag kom hem har jag städat lite och kollat på barnmorskorna och så har vi äiit en matbit och sen kollade vi på myggan och Sverige pussas&kramas, ganska bra program faktiskt. :) Mitt i någon program ringde telefon och ett okänt nummer, egentligen hatar jag att svara när jag inte vet vem det är, men såg att det var ett kommunnummer, så hoppades på att de skulle ha något med sommarjobb att göra, vilket det också hade! :)
Jag kommer inte ihåg vad hon hette, men hon jobbade iallafall på.. Almen, så förmodligen blir det sommarjobb där i år med (och jag som sa till Helen idag att jag helst inte ville jobba där i år igen, haha). Ska iallafall träffa denna tjej på måndag förmiddag och prata lite och så, så det känns bra att det är spikat och klart..

Egentligen borde jag gå ut i köket och fixa disken, men det är sååå tråkigt! Så jag gör nog det sen. (:

hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0