Hejsvejs!

Jag tror jag vet vad huvudvärken berodde på..
- för lite sömn.
Nu när jag sovit en stund så är huvudvärken borta, vilket känns otroligt skönt!
Men istället för huvudvärk har jag nu ont i halsen och det är fruktansvärt jobbigt, så ska alldels strax göra iordning lite jordgubbste till mig själv i hopp om att göra halsen en tjänst!

Som jag skrivit innan har jag börjat tröttna på det här med blogg, känns inte som om jag har något att skriva längre, tar sån tid att få ur sig sina åsikter och alltid måste man tänka på vad man skriver efter en del brukar ta illa upp, därför blir jag trött på att blogga, att aldrig få ur sig sina åsikter om saker och ting. 
Vi får se, ska iallafall försöka fortsätta, jag är ju inte den som är den. 
Men min bloggdesign blir det nog mer jobb på imorgon eller något, för idag är jag inte alls sugen på att fixa och dona med den, så det får se ut som den gör ett tag till!

Förresten, vet ni vad? Denna skolvecka går vi för fasiken bara 2 dagar, ledig ons,tors,fre så jäkla gutt! 
Ska se om vi kan åka till till Kalmar då och inskaffa en kostym till mattias samt hitta en studentklänning åt mig, det vore bra om jag fick det gjort liksom! 

Nehe, nu ska jag göra en kopp te och sen lägga mig i soffan och kanske sova en stund till, jag är tröööött!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0