En spann? Ett spann?

Idag har jag fasiken en riktig bloggdag, har bloggat flera gånger, helt ootroligt ju!

Just nu håller jag på att tvätta, eller rättare sagt, jag har tvättat och väntar på att tvätten ska bli torr.
Är just nu ensam här hemma, Mattias är ännu en gång i orrefors, men denna gång för att lämna Tobbe o9ch Bob som har varit på resande fot i Danmark. Dessutom skulle han stanna en stund och sen kanske hämta jessica för hon skulle tydligen till nybro.

Vi gjorde iordning en megagod ceasarsallad förut, med kyckling och bacon och massa mums, super gott var det.
Men jag börjar bli lite smått hungrig så funderar på att antigen tillaga lite scones och sådär innan Sing a long, eller helt enkelt göra en tradionell vanliga smörgås. Jag är egentligen sugen på scones och det går snabbt och är ganska lätt att tillaga, men frågan är om jag orkar ställa mig och ordna med det? Dessutom blir det ännu mer disk (fast jag diskade faktiskt förut idag:).

Ikväll vill jag ha en skön och mysig kväll, vi får väl se.

Nehe, nu springer tiden iväg, så jag får väl nöja mig med en halv apelsin och en kopp te, det duger det också?

Förresten, heter det en spann eller ett spann? (jag röstar på ett spann)

Kommentarer
Postat av: caroline

det heter en spann.. :) det vet jag!

2008-04-05 @ 20:45:38
URL: http://wellyouknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0