Bloggar igen

Hallå igen!  :)

Nu har jag städat klart och känner mig verkligen duktig. Har precis duschat så sitter här i min morgonrock och fryser (beror kanske på att fönstret står öppet en meter ifrån mig?). Ska alldels strax sätta på mig lite kläder och sedan föna håret och sminka mig litegrann.

har ännu inte beställt biobiljetter, vill nog höra med Mattias innan iallafall, fast jag v et ju egentligen svaret.. men jag vågrar att sitta här hemma och mögla ännu en helg, jag vill göra något, något som vi aldrig brukar göra. Men troligtvis blir det väl att sitta hemma, det blir ju alltid så & jag blir så trött!

Jag vill verkligen till Ikea, för vi måste ha en y tvättkorg, den gick sönder igår och är helt sne, så en ny skulle inte sitta fel, dessutom behöver vi tavlor? eh har nog tre tavlor i hela lägenheten. Men åh vad jag hatar att aldrig ha pengar till saker och ting. Det ska bli så jäkla skönt att börja jobba och få pengar och aldrig slippa oroa sig om diverse saker.

Som sagt, nu är det dags för påklädning & sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0