Party - dagen efter

Jag vet inte ens vart jag ska börja. Fredagskvällen var tummen upp, flera gånger upp. Wow!
Jag och Cärlin hade det askalas och dansade som aldrig förr, trots att Cärlin var lite småtöntig till en början och sa att hon inte kunde dansa när andra tittade på. :) haha.
Lagom mycket folk och alldels lagom med dricka, tyckte jag igår. Idag därimot tycker jag att det blev alldels för mycket dricka igår, för jag mår inte alls bra idag. Men smällar man får ta liksom! :)
ah det var verkligen super igår och det tackar jag fisken för. TACK TACK!

Nehe, nu ska jag kura ihop mig hos min alldels egna och underbara pojkvän. :) hihi.

Stort tack till Elin som körde hem oss igår. Tacksi tacksi! (haha)

bakfullpuss.

Kommentarer
Postat av: cärlinfisk

hah! :D men det va ju typ du & jag och 3 stycken turkar på dansgolvet :D kul och dansa då ;) men det löste vi ju galant sen ;) POSSSS!

2007-09-01 @ 14:15:51
URL: http://wellyouknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0