Myskväll

Att denna nedrans förkylning aldrig vill ge sig är ett faktum. Jag var överlycklig idag när jag vaknade att jag inte hade ont i halsen, men när jag vände mig om kändes det som om jag druckit flera liter sprit igår och huvudet dunkade som bara den. Även hostan uppkom och halsen började göra om. Suck & pest!

Så alltså har dagen varit som de andra dagarna, legat i sängen fram till tolv, ätit frukost, krypit ner under täcket igen. Legat där tills nu, precis klätt på mig för att vi strax ska åka iväg och handla lite gott till kvällen. Ikväll bjuds det på Fläskfile (eller något annat kött), Potatisgratäng och grekisk sallad. Mums! Ska försöka få denna kväll minnesvärd och bara njuta. Ska försöka få det mysigt med ljus och ett avplockat bord, (så man slipper se reklam över hela bordet) Sen ska vi bara njuta. Och senare ikväll blir det ondskan (precis som för 1 år sen) Där vi också förmodligen kommer äta något gott. För jag vill att denna kvällen ska vara perfekt. För jag har varit så himla konstig den senaste tiden, varit sur och bara mäktigt irrierad. Därför vill jag vara glad denna kväll och bara njuta!

Nehe, nu ska jag snyta mig, skriva upp vad som ska handlas och sen beger vi oss till kvantum tror jag.

På återseende.

J.Viklund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0