Minnesstund & shopping i kalmar

Hejhej.

puffs så trött jag är alltså, ska försöka komma i säng lite tidigare idag, måste fan det för att orka med den där skolan :) hehe.
Idag så har vi haft en lektion, sjukvård. Men mitt i lektionen avbröt vi för att gå till aulan på Antons minnesstund.
Känslan att än en gång sitta där på en minnesstund var något jag inte kan beskriva, allt var så fruktansvärt hemskt.
Att något så tragiskt kan hända, usch. Aulan var fylld av människor och jag tror inte en enda gick därifrån med ett torrt öga.  Det var riktigt jobbigt, det går inte att förklara. Jag kände inte denna kille, har endast snackat med honom en gång för typ massor utav år sedan, men ändå, det berör. Vat man än blickade ögonen så grät personerna.
och jag visste redan innan jag gick in att även jag skulle börja gråta och sagt och gjort, när dikten som han syster skrivit lästes upp och "det bor en ängel i mitt rum" sjöngs, ja då bara sprutade tårarna och frågor som "varför?" dör upp. Man kan spekulera så mycket i vad som hände och så, men det kan aldrig bli ogjort. tyvärr.

Efter minnesstunden gick vi på lektion igen (hur ska man egentligen kunna tänka efter en sån sak). Efter lektionen åt vi och sen gjorde vi ett impulsåk in till kalmar, där jag handlade två klänningar/tröjor, plånbok, deo & mascara.
Nöjd över mina små inköp och efter shoppingen blev det Ikea och en räksmörgås. Mhhm!

Snart kommer även min favorit hem från kalmar där han också har shoppat loss lite.
Och ikväll blir det kräftor för min del och sen blir det nog myyys framför desperate housewife (men jag tror nog att jag kommer att få titta på det själv, haha)

Förut åkte förreten min bror iväg igen, ingen lång visit, men så kan det vara ibland.

J.Viklund

Åh älskling, jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0