Konstig måndag

Det är kallt ute, jag fattar inte att jag kunnat gå runt i kortärmat idag, brr.
Nu känns det verkligen som om hösten är påväg, men hallå vi har ju inte ens haft sommar?!
Aja, nästa sommar får väl bli varmare då, tycker jag!

skolan idag var relativ kort. Slutade vid två tiden vilket är hyffsat. Imorgon slutar vi runt tolv tiden. Häärligt!
Men imorgon ska det även vara minnesstund för Anton Karlsson, jag visst inte vem det var.
Men nu när jag kollat i skolkatalogen insåg jag att jag visst visste vem han var, har småpratat med honom någon gång för ganska så länge sen. Men ändå, det skär ändå lite extra i en när man vet vem personen är. 
Som sagt är det minnesstund i Aulan imorgon för honom, vilket man självklart ska gå på, tycker jag.
Även om man inte kände honom, kan man visa att man bryr sig, det är iallafall min åsikt.
Dock vet jag inte om detta kommer dra upp andra känslor från föregående minnesstund som var för Johan, vi får se. Men jag tror nog att tårar kommer rinna på många håll, bara för att allt är så tragiskt. Varför ska sånt här ens hända? :( Tankarna har iallafall idag gått till hans nära och kära.

Idag har min bror kommit och hälsat på efter ett X antal månader i Norge.
Nu har han blivit arbetsledare (som han är så stolt över) så i Norge ska han fortsätta att jobba & bo ett tag till.
Vi var och handlade förut och jag handlade på kortet! (för första gången sen jag fick ett sånt kort, haha)
Sen har vi ätit och nu har han åkt iväg till Lelle.
Mattias är iväg men kommer väl förhoppningsvis hem snart, han åkte iväg till John förut för de skulle fixa med Johns bil, men när mattias ringde förut hade John åkt ner i diket och de försökte få upp bilen, så han visste inte hur länge han skulle vara borta. Men förhoppningsvis är han snart påväg hem, för jag saknar honom.
Han har faktiskt varit riktig duktig idag, han har städat :) Fast jag hade lite och klaga på faktiskt, haha.

Nehe, om man skulle ta och sända iväg ett sms till älskling och sen lägga sig och läsa 'go ask alice' ? kaanske! :)

Ha en fortsatt trevlig måndag.

J.Viklund

Älskling, du är det bästa som finns, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: fiiisken

oj din bror sa su, är den han jag tror att det är!? ;) ;) hahahaha

2007-09-17 @ 21:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0