Jag gillar det inte.

Febern har nog iallafall sjunkit. Men hostan finns fortfaranade kvar och huvudvärken har inte försvunnit riktigt än.
Har precis ätit lite, blev en sen måltid idag med tanke på hur det är just nu.
Åh vad jag hatar när näsan rinner konstant! det är typ världens ilandsproblem. ;)
Jag vill egentligen sova så jag blir frisk, men det är ju idol om 1 timme och så är det efterlyst ikväll. Så blir nog ingenting med det! :)
Förut blev jag faktiskt sugen på att festa imorgon, tro det eller ej. haha, men jag vill ha lite kul såhär i sjukdomstiderna, men det blir nog inget av med det heller, då lär jag ju aldrig bli frisk! :)

Nehe, nu ska jag krypa ner hos älskling i soffan och kura ihop mig i filten och snart sätta på en kopp the och lindra halsen en aning. Ha en trevlig kväll!

p.s kom på något eget? d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0