Jag är uttråkad :D

SAMBOLISTA

Hur är sambon?

1. Byter din sambo toarullen när han/hon tar sista?
Haha nej!

2. Tar han/hon med sig soppåsen när han går ut om den står vid dörren?
Det händer faktiskt

3. Om han/hon gör en smörgås torkar han/hon bort smulorna på bänken?
Nej!!

4. Fäller han ner toasits och lock efter sig?
Ja faktiskt :)

5. Hamnar hans/hennes smutstvätt i tvättunnan?
Det är nog inte så ofta

6. Tror han/hon att tvätttunnan är golvet brevid sängen?
Ja det tror han verkligen!

7. Bäddar han/hon sängen?
Nej, bara om jag säger till honom

8. Kliver han/hon upp fast han/hon är ledig för att hjälpa till på morgonen?
Det tror jag inte! ;)

9. Kommer han/hon ihåg högtidsdagar?
Det tror jag iallafall!

10. Säger han/hon "Jag älskar dig" varje dag?
Ja oftast :)

Hur är du själv?

1. Byter du toarullen när du tar sista?
Jajamen!

2. Tar du med sig soppåsen när du går ut om den står vid dörren?
Japp, om jag inte har jätte bråttom!

3. Om du gör en smörgås torkar du bort smulorna på bänken?
Nja kan jag inte påstå

4. Fäller du ner toasits och lock efter dig?
Japps!

5. Hamnar din smutstvätt i tvättunnan?
Inte alltid, men ibland:)

6. Tror du att tvättunnan är golvet brevid sängen?
haha, ja det är  nog så :)

7. Bäddar du sängen?
inte så ofta, men det är inte så lätt heller.

8. Kliver du upp fast du är ledig för att hjälpa till på morgonen?
Inte en chans :)

9. Kommer du ihåg högtidsdagar?
Ja de allra viktigaste :)

10. Säger du "Jag älskar dig" varje dag?
Jaaa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0