Host host, buhu!

host host, ah jag hostar. Jag är sjuk, buhu.
Igår var jag också sjuk men åkte ändå på bilbingo och jag tror nästan jag blev ännu sjukare då.
Feber och hosta och halsont och huvudvärk, jippie!
Nu när vi har långhelg och allt ska jag dra på mig värsta förkylningen.
Somsagt har vi långhelg, lediga tors-fre, mycket skönt. Behövs!
Inte för att jag tycker att det är så mycket i skolan, men det är alltid skönt med lite långledigt.

Idag händer inte så mycket, ska försöka krya på mig lite så att jag kan åka in till kalmar med tjejerna imorgon och äta god mat och sådär. Vore mycket trevligt tycker jag! Men vi får se hur jag mår.
Skulle egentligen tränat idag också, men det blir inget av med det. Men mår jag bättre ikväll blir det en rundtur iallafall.

Nu ska jag nog kolla lite på idol sidan och kolla vad som hände igår :)

Om precis en vecka är det 1 år mellan mig och mattias, wiie! Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack! Jag har sett Anton när han är död, men nu är det något inom mig som säger att jag vill se honom igen. Det är så svårt att bestämma. Jag både vill och inte vill.

2007-09-27 @ 12:23:48
URL: http://jagheterhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0