Hallå eller

Godmorgon.

Sitter fortfarande i sängen och vill inte stiga upp. Bara att kolla ut får mig att frysa och känslan att stanna kvar i sängen hela dagen. Men vi får se.
Ska iallafall strax kolla på en film, Mr Been. Så jag kan få se klart den :)
Igårkväll tittade vi på Zodiak, men fick kolla klart på den idag på morgonen eftersom jag somnade. haha.
Den var faktiskt inte så bra, utan ganska jobbig att hänga med.

Igår åkte vi förbi orrefors där vi blev bjudna på god middag tillsammans med familjen Sundman/vouriensyrä (om det stavas så:P) och Sjövill, trevlig kväll! :) Blev alltså inga kräftor äta igår, men alltså ligger de i kylen och bara väntar på att jag ska suga musten ur de. haha! :D

Nehe, nu ska jag krypa ner i sängen igen och titta på Mr Been.

hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0