Fortfarande sjuuk.

Jag gillar inte alls att vara sjuk, det är verkligen tist! Hatar verkligen när näsan rinner trots att den är täppt och att jag hostar så djupt att jag bara vill kräkas och som grädde på kladdkakan hör jag dåligt och har ont i huvudet. JIPPIE!
Men ändå känns det okej att jag blev sjuk nu, tänk om jag blivit det om en vecka istället? och firat 1 årsdagen i sängen med papper, nässpray och the. Nej så jag är glad att denna äckliga förkylning nappade mig nu.

Kvällen har varit mycket mysig, ljus, god mat, gott dricka, älskling & idol, ja en riktigt mysig och nice kväll.
Idol då, ett program jag verkligen gillar och jag är så avundsjuk på alla som kan sjunga och är så himla snygga i tv. Det är en plats kvar och jag undrar vem som kommer att knipa den, jag vet inte riktigt vem jag tycker. Vi får se och det blir nog bra i vilket fall som helst. Min favorit såhär långt är nog Marie tror jag, en fantastisk röst och visst är hon snygg? Ja hon kommer gå långt tror jag. Som sagt, Idol är ett bra program! :)

Nu har helgen börjat, men för oss som varit lediga tor-fre så har detta varit en lång helg och nu har den verkligen börjat. Men tror att även denna helg blir lugn så jag kan ladda upp och krya på mig lite. För jag har hört att det klangas fest nästa fredag på palace med massor utav folk, låter verkligen toppen. Så om inte jag och Mattias ska iväg i helgen (eftersom vi firar 1 år på torsdag) så blir det nog fest på fredag skulle jag tänka mig.

Vet ni vad jag verkligen längtar till? Tills nästa måndag (8/4) för då ska jag, Mattias, Linnea & John till ullared och shoppa loss, ah det ska bli så fantastiskt kul och jag längtar verkligen att få gå in genom de där portarna och bara kasta saker ner i vagnen som kommer bli överfull och kosta flera tusen. haha :)
Nej men det ska bli en trevlig tripp som jag ser fram emot väldigt mycket.

Nehe, nu ska jag nog byta om till morgonrock och sen vira mig i ett täcke och sen spela något spel i väntan till Idol börjar igen och sen innan läggdags blir det nog en film, Nina frisk, Ond aning eller Den bästa sommaren. Vi får se :)

Ha en trevlig kväll och en underbar helg.

J.Viklund

Mattias Sundman, mitt hjärta är ditt föralltid.
Jag älskar dig så oerhört mycket älskling. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0