Fortfarande lika illa.

Nej, jag mår inte alls bra idag. Huvudet gör ont och jag vill dricka hela tiden. buhu jag ska aldrig mer dricka! :) (som det brukar heta). Helst vill jag bara lägga mig i min säng och läsa och sova bort hela den här dagen, men det känns dumt, med tanke på att det är ganska härligt väder ute. Men luft har jag redan fått idag, när vi var och handlade förut. Vi får se om det blir en promenad senare i eftermiddag, det behövs tror jag! :)

Ikväll ska vi titta på film och mysa. Äta kräftor blir det också. hoppas jag får i mig lite av det, troligtvis! :) För kräftor är det godaste som finns. Mmh :D

Så, ännu ett ganska så onödigt inlägg, men när det inte finns så mycket annat att göra, så blir det lätt så!
Men vet ni vad? det där med att lägga sig i sängen och läsa lite, det lät inte helt fel faktiskt. Så det ska jag göra nu.

Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0