En ledig Tisdag

Godmorgon!
Jag ska snart fixa iordning lite frukost. Innte för att jag är så speciellt hungrig, men ändå!
Vaknade först vid halv åtta tiden då mattias gick upp, runt åtta tiden kom han tillbaka i sängen och la sig.
Trodde då att han inte skulle till skolan eftersom han igår kände sig febrig. Så jag blev lite extra glad att få ligga ännu längre och gosa. Men efter en stund gick han upp igen för att senare bege sig till skolan.
Somnade om vid halv nio och vaknade upp vid tio i elva. Tror det var en välbehövd sovmorgon.

Idag ska jag städa lite och senare ikväll blir det en promenad till ishallen för att kolla på ishockey (det var länge sen) Så det är inte så himla mycket inplanerat idag. Ska nog försöka göra lite läxor också, kom jag på nu. Så det blir gjort :)

Mattias ringde nyss och sa att han blir sen hem, eftersom John fått sitt körkort idag (Grattis:) så ska de åka till emmaboda och hämta hans bil och sådär. Så jag blir nog ensam ett tag till.

Vet ni en sak? jag vill så gärna ha den där lägenheten på Dr.Sandbergsgata. Åh jag håller verkligen tummarna på den! Snälla låt oss få den, vi behöver det! :)



Jag såg inte dina konturer i ansiktet, allt var suddigt. Ditt ansikte var som aska, jag var rädd.
Tårar föll från min kind, ingenting var sig likt. Varför inte? jag försökte titta på ditt ansikte, men det var suddigt, försvinner du sakta från mig? försvinner allt vi har? är det därför ditt ansikte blir mer och mer suddigt och dina konturer sakta men säkert försvinner? förhoppningsvis inte, för jag vill inte det. aldrig.. jag klarar mig inte själv, aldrig mer. jag försöker varje dag, vareviga minut. Men ibland känns det så meningslöst. jag vet inte längre. ditt ansikte är suddigt och dina konturer har försvunnit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0