En ledig Fredag

Godmorgon!

Jag skulle egentligen ha sovit till halv tio tänkte jag. Men det gick inte. Har man en löpande katt och en liten katt som busar så är det inte så lätt. Därför fick jag gå upp vid halv nio istället. Inte för att jag är så jätte trött.
Men därimot var jag trött igår, ojoj. Det var jobbigt, hade nog kunnat somna redan vid 21.00.

igår var jag ute och gick med Stina, mycket trevligt, för vi har inte setts på jätte länge.
så igår blev det en behövlig promenad, vi gick och kikade in i paradisskolan och var lite avundsjuka att vi inte fick uppleva att gå i den nu när den är så fin. haha :)

Om 2 timmar ska vi åka in till växjö, (ja jag följer med iallafall, vad ska jag göra hemma? haha:) Där ska det bli LITE shopping och att umgås lite med ett par ganska så snälla tjejer. haha! :)
Senare ikväll ska det bli inspark, och om inte våra ettor har fixat lokal, ja då får vi dra upp hit ett gäng och förfesta. Så det så! :)

Nu ska jag äta lite frukost, sen ska jag försöka få lite liv i mitt hår, haha.

Vi ses i vimmlet.

p.s jag lyssnar på en störtskön låt :) d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0