Deeeet är inte sååå tråkigt lääängre! ;)

Vet ni hur länge jag hade tråkigt igår? Ändå tills 06,00, för då kom Mattias & John hem.
Det var bra att Fisken var på msn, för vi skrämde upp varann och var ganska töntiga egentligen :) haha
Men iallafall Matt och John kom hem vid sex och jag var skräckslagen, jag hade skickat sms och ringt men inget svar, jag blev livrädd och fick panik tillslut. Vid halv sex fick jag tag på mattias och kunde knappt prata. Då var de påväg hem. Ah vad jag grät alltså, buhu. Jag hade en känslo om att det hade hänt något och när man inte får tag på personen så blir man ju fan skräckslagen. Mattias var iallafall mycket glad i hatten när han kom hem och luktade illa. haha! (:

Sov till tolv idag och idag fick jag äntligen tvätta, skulle ju egentligen gjort det igår, men jag hade tittat fel och det var idag jag hade tid. :) mycket skönt och välbehövt faktiskt!
Annars är det inget som står på göra-listan idag. En promenad senare idag har mattias lovat mig.
Sen blir det nog bara en mysig kväll, förhoppningsvis :)

Nehe, nu ska jag krypa upp bredvid älskling och njuuta av hans sällskap :) I looove him!

Kommentarer
Postat av: fisken cärlin.

skittöntiga va vi, men går det en mördare och inbrottstjuv lös så kan man inte va annat än rädd :p Svensson svensson är ju ikväll för tusan på tv1 20.00 :D PUSSSSSSSSSSSSSS

2007-09-22 @ 18:29:54
URL: http://wellyouknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0