Buhu, jag vill inte!

Jag borde egentligen inte alls sitta här, utan ta tag i lägenheten och diska, städa och tömma kattlådan. Men det är så fruktansvärt tråkigt. Puh, men jag ska göra det. Jag måste, annars blir det ju aldrig gjort.

har anmält intresse på en tvåa på sveavägen, nu när sängstommen är på plats känns det verkligen som att denna lägenheten är pytteliten. Så jag måste ha något större. JAG MÅSTE. Man blir ju nästan galen av att gå runt här i denna lilla lägenhet. Man ruttnar helt enkelt.

Idag har jag och Linnea pratat med vår handledare som vi har i projektarbete, jag ser verkligen fram emot detta och det ska bli kul. :) Hehe.

Nehe, som sagt lägenheten står och väntar på ett rejält tag, så får väl göra det. Suck.

P.s ikväll ska vi på bilbingo! :D D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0