Åhh Jaa! :D

och så är det fredag igen - och vi är lediga.
Det är faktiskt härligt att bara gå i skolan 4 dagar.. men denna vecka har vi nog inte gått mer en 1 hel dag känns det som. Men inte mig emot :)

har precis kollat på "på smällen" åh vilken bra film, tårarna öste ner för kinderna ett antal gånger (Ja jag vet att det inte är en gråtfilm) Men den var så himla fin, åh det är så man blir sugan på att själv. :)

Kollade in de nya lägenheterna idag, har bara kommit in 5 stycken, men la intresse på en. Vi borde ju få något tycker jag. :) För jag kan inte bo här så länge till.. det är för litet, alldels för litet.
Men det är bara att stå ut, nu har man ju något att ze framemot. Flyttning till en två, sambo på riktigt. Gaah! :)

Jag hade aldrig tänkt mig såhär för ett år sedan. Inte en chans. Mina vänner hade pojkvänner över ett år och jag kände att "nej fy, vad jobbigt. Nu är man ung, man ska ta vara på sin ungdom" men jaha, det skiter jag fullständigt i. Man kan ha lika roligt trots att man har pojkvän och i oktober har vi varit tillsammans 1 år. fattar ni? för mig är det faktiskt helt sjuk. Men också helt underbart :)
Åh nu längtar jag tills mattias kommer hem om en timme.

Nu måste jag hoppa in i duschen och sen ska jag ordna till det lite här i lägenheten.

Ha det underbart :)

ÅH VILKEN TOPPENDAG, känns det inte som det? :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Nja, igår hade jag lite otur faktiskt :P kanske var min otursdag.

2007-09-08 @ 13:44:38
URL: http://linasplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0