4 september 2007

Efter ett litet avbrott i internet anslutningen är jag nu tillbaka på banan igen.
Jag vet inte om det egentligen är något så jätte positivt, men ändå.
Idag har jag ledig från skolan eftersom vår lärare är utomlands. har dock uppgifter som ska göras så måste ner till skolan senare och hämta ett papper som man var tvungen att ha. Buhu.

Idag har jag inte gjort så himla mycket, legat och dragit mig en lång stund. Jag sover inte alls gott i de nya sängarna, men det kanske tar tid att vänja sig. Jag fryser iallafall och ligger och darrar som ett asplöv på nätterna, vaknar upp flera gånger av antingen katterna eller av min frusna kropp. Brr. Det är inte alls lika varmt som det var när vi hade den mindre sängen. Nu ligger man ju så långt ifrån varann att man inte ens hör andetagen. Okej, jag överdriver nog lite, MEN det blir nog bra när sängstommen är på plats för nu glider sängarna bara isär.

Senare idag blir det kanske bowling med Mattias & John, vi får se hur det blir med det. Mycket prat men liten verkstad, brukar det inte heta så? :)

Nehe, nu ska jag se om jag hittar något roligt att göra.

Idag har jag och mattias varit tillsammans i 11 månader, helt underbart.
Mina känslor går inte att beskriva för denna underbara människa.
Allt är så himla bra & jag älskar honom. Ahh! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0