25 September 2007

Jag vet inte hur jag ska kunna tolka allt, jag förstår inte! Ge mig svar.
Jag vet, jag vet själv, men ändå blir det så. Jag tar åt mig, skulle inte ni?
Varför försvinner fok ifrån mig hela tiden? Jag förstår ingenting.
Alltså, visst jag överreagerar säkert, skulle inte förvåna mig.
Jag överreagerar på allt nuförtiden, kissen får inte ens gå över mig för då blir jag näst intill vansinnig.
Vad är det för fel liksom? Jag fattar inte riktigt det, vad händer? varför blir jag såhär?
Konstig känsla som jag inte kan beskriva, åh!

På tal om annat så har jag idag inte gjort så mycket, var och tränade förut med Linnea.
Sen har jag sovit en stund och sen tittade på en film "notebook" Cärlin sa att de skulle vara en lipfilm, men jag grät inte, men jag hade kunnat göra det om jag inte hela tiden fokuserade mig på katten och mattias "sluta kissen, du är jobbig" "mattias du får inte sova" "kissen du får inte ligga på mig" "men mattias du snarkar ju, sluta SOVA"
Dessutom kände jag mig inte på gråthumör, konstigt.
Vi har iallafall käkat tacos idag och det var hyffsat gott. Dessutom har jag ont i halsen och det gör inte att svälja.
Snart börjar idol och de ska jag förmodligen bänka mig framför med att stort glas.... vatten?

Imorgon har jag sovmorgon, men åker nog med mattias vid halv nio iallafall. Åh varför har jag inte cykel? Varför lagar jag inte den? Hur svårt kan det vara egentligen? Ahh!!
Men iallafall så slutar jag tidigt imorgon, runt tolv om jag inte minns fel.

Förresten så har jag fått eksem av den nya deo:n jätte skönt, verkligen. JIPPIE! :@


Mattias, tack för att du finns här för mig. Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: cärlinfisk

fan vad skönt! ett avreagerande inlägg, precis vad jag också skulle behöva. puss till min fisk!

2007-09-25 @ 22:49:43
URL: http://wellyouknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0