23/9 2007

Söndag, trista söndagar hatar jag. Jag funderar på om det finns någon söndag som egentligen är rolig?
idag har jag iallafall sovit till elva och efter det blev det storhandling för hela slanten (så sant som det är sagt:). Efter det rensade jag ur skafferiet, ohja det behövdes verkligen. Blää!
Sen gick vi ut en runda och gick och handlade remouladsås och sen gick vi en extra runda.
Vi har precis ätit och snart ska vi spela bingolotto (haha) något måste man väl göra en sånhär kväll?
Dessutom måste man ju prova bingolotto någon gång, eller? haha!

Imorgon börjar en ny vecka, men något kortare  vi slipper torsdagen (JIPPIE!).
Egentligen vill jag hitta på något mysigt den långhelgen, åka iväg till något lungt ställe.
Men jag får nog drömma ett tag till tror jag!

Ha en fortsatt trevlig dag.

Mattias, jag älskar dig!

J.Viklund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0