Monday buhu!

Mattias har precis åkt iväg till John för att de skulle ordna med sitt projektarbete.
Själv har jag 1000 grejer jag skulle behöva ta tag i, Gå till Nbab, ringa djurkliniken, städa, gå till körskolan, packa, plugga. Men jag vill inte gå ut i detta ruskväder faktiskt, men att ta sig ner till nbab är nog ganska viktigt och att försöka ringa ner dit är nog ingen idé eftersom de oftast är otrevliga i telefonen.
Djurkliniken ska jag snart ringa till så att vi kan få Isa steriliserad, för verken jag eller Mattias orkar med när hon tjuter dagar & nätter igenom, inte en gång i månaden utan varje dag, varje vecka och varje månad. Dessutom mår hon nog inte så bra av det. Så ska ringa dit och se om man ska beställa tid till henne.

Städa behövs det verkligen, och plockas ihop så att allt är klart tills på onsdag när vi ska åka. Så det egentligen bara är att skruva isär sängen & Soffan sen är det bara att flytta när vi kommer hem. Men jag har faktiskt ingen ork till att göra något av allt.

Körskolan skulle jag behöva komma igång med så att det går framåt, men det lär inte bli att jag går dit idag, utan går dit imorgon när jag utfört allt saker som ska hända idag, tss säkert, vem försöker jag lura?

Igår sov vi mest hela dagen fakitskt. Vaknade vid typ åtta av att mattias var pigg som en lärka, så det var bara till att vakna till :) Sen la jag mig i soffan vid tolv tiden och somnade, sov fram till 15.00 och mattias sov från 14.00 till 17.00, så man kan ju säga att vi inte fick så mycket gjort igår, haha! :)
Idag vaknade vi ganska tidigt också, eller iallafall mattias och jag tror han inte gillar att vara vaken själv så han väcker mig. haha! :) Sööten!

Nehe, skulle man börja ta tag i något? tex att klä på sig? äsch vi får se! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0