Jävla gratäng.

Jag ska nog inte äta fisk & räkgratäng något mer. En halvtimme efter min måltid fick jag känningar av illamående och att jag höll på att spy. Några minuter senare ligger jag inne på toaletten och spyr och spyr och så spyr jag lite till. Det är så j-vla typsikt och jag ska skulle tränat och pluggat med linnea, och jag hade faktiskt sett fram emot att det, typiskt. Jävla skitgratäng. Ingen mer sån för min del. Det konstiga är att jag aldrig reagerat så förut när jag ätit detta.  

Ska iallafall  försöka springa ner och hämta den sista tvätten, som tur är finns det toalett där nere ifall det vill komma upp vätska, som det just nu bara kommer, eftersom allt är slut i min stackars mage.

Nu vill jag att mattias ska komma hem.

ska skicka iväg ett sms till linnea nu.

Spypuss på er.

Kommentarer
Postat av: fiiisken

spypuss lätt ju mysigt :P haha.

2007-10-10 @ 08:14:09
URL: http://wellyouknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0