Hööstloooov!!!! :D

Höstlovet har äntligen börjat, wiie! Skönt med lov och inte tänka på skolan (dock ska jag försöka plugga lite på omvårdnad samt naturkunskap).
Denna dag är alltid jobbig, går till 15.50 och är man inte van vid att gå till de tiderna blir man supertrött sista lektion, men tack vare en bra lärare gör det inte så himla mycket. Engelskan idag var alls toppen, skrattade och var supertrötta allihop. Jag längtar verkligen inte tills BF kommer tillbaka efter höstlovet, buhu!

Imorgon ska vi in till kalmar en sväng och vid två tiden har jag tvättid, dessutom ska vi hinna packa och slänga de mesta som är kvar. Hoppas vi får allt gjort innan vi åker till Danmark på onsdag så man slipper tänka på det, utan kan njuta av semestern! (: Mmm det kommer bli häärligt!
Dessutom ska vi ju skriva kontrakt imorgon, wiie! :)

Nu ska jag göra iordning en kopp te och sen titta klart på efterlyst. Sen blir det nog dusch och läggdags.
hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0