Hejdå Sverige, imorgon ska jag äta Pölse. haha

Jag har i princip packat ner det jag ska ha med mig, lite finslip får det bli imorgon :-)
Men dock har vi inte börjat rensa resten av lägenheten som jag hade hoppats på och det gör mig stressad, känns som om vi inte kommer att hinna. Men det är bara att ta det lungt och njuta av semestern nu så får vi hoppas på det bästa sen när vi kommer hem och det börjar bli allvar med städning och flyttning.

Ska snart se på DH, tänkte bara smita förbi här en stund och ta farväl till Sverige (haha).
Vi åker härifrån runt elva tiden imorgon, så då hinns det nog inte med något skrivande.
Ska somsagt finslipa packning med tandborste, smink & skor. (oj min packning är big), dessutom ska vi hinna avnjuta en stor frukost så vi inte behöver åka med tomma magar som vi brukar göra! :)

Nehe, nu ska jag fixa lite i köket och sen blir det Jordgubbste och DH.

Tillbaka till verkligheten söndag den 4/11 (då har jag & mattias varit tillsammans i 1år&1månad:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0