Godmorgon i stugorna

Egentligen hade jag tänkt att gå upp med mattias och sen åkt och köpt lite god frukost och sen gått hem igen. Men sängen var alldels för varm imorse och det såg jätte kallt ut ute. Brr, hösten är här nu med all sin glans. Egentligen gillar jag hösten, den är ganska så härlig när man får sitta inne med massa ljus och en kopp the och titta på n¨gon mysig film och bara mysa, mm I like!

Idag händer inte så mycket, ska försöka ta på mig lite kläder sen ska vi ner och handla när mattias kommer hem, ska äta något mumsigt idag och ikväll blir det mys med Idol och gotti gott, det känns som det var evigheter sen. :)

Jag är faktiskt ganska hungrig nu, men jag orkar inte laga ihop någon Brunch, så vi får se hur jag gör.

Nu lät det som om Mattias bil kom, vi får se om jag har rätt :D

Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0