En måndag med inslag av olika saker.. eh?

Ojoj, min mobil är spårlöst försvunnen, vart kan den vara? Buhu!
Sist jag såg den var när jag ringde mamma vid typ kvart över ett tiden. Förresten den kanske ligger i bilen?
Åh hoppas, men jag orkar inte gå ner och kolla nu, dessutom är det alldels för mörkt.. Jamen klart att den ligger i bilen.. jag kan ju inte ha tappat den på kvantum (oh gode gud säg att jag inte tappat den på kvantum).
Aja, den som lever får se (oj jag låter verklgien positiv, trots att min mobil är borta, hmm?)

Jag har inte gjort så mycket idag, sovit ett par timmar (inte bra inte bra), men vad ska man göra? Det är skönt att sova..när man inte får sova.
Tittat på massa vänneravsnitt och även en film.. någon ny disneyfilm som handlade om en råtta som var värsta kocken osv, jag tyckte inte den var bra, men mattias verkade älska den "omen jag gillar djur och jag gillar mat, så klart jag gillar den" haha.

En tråkig måndag måste piggas upp, därför åt vi en bid smörgåstårta idag, det var verkligen mums. Dessutom unnade jag mig en läsk, trocadero.. åh vad den läsken påminner mig om skellefteå, vi fick alltid den läsken när vi var där uppe, den fanns väl bara där uppe förr? eller jag vet inte, hur som helst påminner den om sommrarna i skellefteå hos mormor&morfar i stugan, Oh jag älskar verkligen det stället. Hoppas att det blir en tripp dit nästa sommar, jag hoppas och jag vill verkligen eftersom det inte blev något detta året.
Oj nu spårade mitt skrivande ur..

Som sagt åt vi smörgåstårta och sen har vi inte gjort så himla mycket.. Spelat lite fof (freets on fire), jag gillar det spelet, men när det inte går som jag vill så vill jag bara slå tangentbordet i två delar, och jag lovar att jag är nära och då får jag verkligen lugna ner mig och lämna över tangentbordet till Mattias! :)

Vi fick även ett samtal idag att vi ska skriva kontrakt på fredag, förmodligen. Ingen tid är satt ännu, Jon skulle höra av sig om mer information, lite läskigt faktiskt, man ack så härligt!

Massa plugg skulle jag egentligen behövt göra idag, har prov på onsdag & torsdag och jag borde kolla in det lite, iallafall svenskan som jag ska skriva på onsdag, aja det får väl bli imorgon? haha jag är så himla lat när det gäller skolsaker, SKÄRPNING!

Nehe, nu ska jag göra något annat.. typ bada? eller kanske krypa upp hos älskling och kolla på Boston The Party, vilket låter mest lockande?
- Ja jag tyckte detsamma.. BAD! ;)

Älskar dig hjärtat mitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0