11 Oktober

Det är med lite ångest jag sitter här, men bara lite. Jag vet att mitt egentligen ställe såhär dags är åkrahällskolan.
Så är dock inte fallet så det så, ibland måste man vara lite stygg, haha!

Det är med någon konstig känsla jag somnade igårkväll, tror det beror på dehär med lägenheten. Det blev heller inte bättre när jag inte fick ut något svar av mattias som somnade bums. Suck.
Jag känner verkligen ett behov av att flytta till större, för ärligt talat så får jag snart panik i denna lilla lilla lägenhet.
Men som Marianne sa igår "men då kommer lägenheten stå på mattias, men tänkt om något skulle hända mellan er, då är Jenny helt bostadslös" Det är nog de tankarna som flyger runt mest i huvudet. Man vet ju aldrig, man kan ju inte se in i framtiden. Men jag tror nog att det alltid går att lösa om detta nu skulle hända.
Jag är ändå mycket positiv till denna tvåa, men vi får se vad Nbab säger och om vi får någon tvåa av de nu.

Förrsten hade jag en urmysig dröm inatt och om man vill att de ska slå in ska man väl inte berätta de? eller? ;)
Men denna dröm är verkligen något jag hoppas på så smånigom (egentligen redan nu) :) haha.

Nehe, som sagt hade jag mycket att stå idag, vilket kommer resultera i att jag bara kommer att göra en sak: städning. fast först blir det nog ett eller två eller tre avsnitt av vänner :D


Jag älskar dig Mattias! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0