Vad gör jag uppe nu på min lediga fredag? :O

Ja, jag är faktiskt vaken och jag är ledig! Helt sjukt!
Jag är uppe eftersom min bror ringde 06,47 och sa att han var i Göteborg nu och att han inte hade fått sin lön så han behövde pengar, snäll som jag är så satte jag in pengar till honom och nu är jag inte särskilt trött längre, eller jo lite. Men nu när man är vaken kan man ju sysselsätta sig i diverse saker, först kan jag ju börja med en god frukost och sen fixa iordning lite i lägenheten innan Marianne kommer och vi ska till den andra lägenheten och städa.. Äsch vi får se när jag ätit frukost, jag kanske bli astrött igen och lägger mig och sover ett par timmar.
Ärligt talat så känns det mycket skönare än att ordna med lägenheten! (:

Nehe, ska göra något vettigare, som att snoka lite & sen blir det förmodligen sängen känns det som.
Så godmorgon & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0