24 November

Sitter uppe i lillebrors rum och kollar igenom lite, snacka om seg dator (segare än vår därhemma;).
Igår var jag som sagt på julgalan, verkligen superbra. Blev nästan galen när Linda kom in och sjöng. Mm I like! Hon är så jävla bäst! haha. Ringde Caroline när hon sjöng "Jag ljuger så bra", kände att jag var tvungen! :D
Markolioo var där och Andreas Jonsson (heter han så), han kollade mig allafall i ögonen och sjöng, haha.
Mamma bara "det var du inte beredd på va?", haha det var kul!
Vårt bord som vi satt vid var precis vid schenen så artisterna gick ut på det ibland.
Jag orkar inte förklara mer, jag är trött. Bilder kommer såsmåningom!

Idag ska jag åka hem till min plutt igen, som jag velat ha med mig på julgalan, det hade varit mys.
Har saknat honom! :)

Aja, ska ner och käka frulle snart.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0