22 November (Igen)

Vet ni? Jag gjorde ALLA måsten, fan vad jag är duktig. Som pris till mig själv tog jag en lång tupplur förut.
Kanske inte det bästa, men det var skönt vill jag lova!
Tog iallafall runt tre timmar att städa och ordna lite grejer, skönt att få det gjort.
Även skönt att komma hem till lite nystädat på lördag, för jag antar att Mattias inte hade tagit tag i det! ;)

Som sagt åker jag till Motala imorgon 08,15, jippie! Men buss går rätt bra, man kan ju sova och det brukar inte vara så mycket folk, det är bra! Är i Linköping runt 12,15, där ska jag ta bussen mot motala, ja vi får se hur det går. haha! :)
Senare på kvällen ska vi iväg på julgalan i linköping, där vi ska äta julbord, dessutom kommer artister som Linda Bengtzing (andra gången jag ser henne;), Arvingarna, Sonja Alden.. Mfl, det kommer bli skoj! Ska försöka komma ihåg kamerna. Vi har dessutom VIP-Biljett, så vi kommer få de bästa platserna och sådär. Jätte bra!! ;)

Nehe, nu ska jag krypa ner hos min absoluta favorit och mysa, för imorgon kväll får jag ju inte sova med honom, buhu, vad jag hatar det! Men på lördag kommer jag hem igen och det känns bra! :)
Mamma ska även skicka med mig lite julklappar hem (eftersom jag ska fira jul i Nybro), och jag måste verkligen låta bli att öppna de! ;) haha!

Som sagt, krypa ner hos min älskling nu! :)

VIP-Paketet:
Vårt mest exklusiva paket! Ni har de absolut bästa platserna och sitter i händelsernas centrum från början.
I detta paket ingår även öl, vin & Alkoholfritt. Det perfekta alternativet för er som vill ha det lilla extra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0