19 November

Jag är faktiskt mycket nöjd över dagens alla gjorda saker.
Började med att niorna kom och hälsade på för att få reda på fakta om vår utbildning, därav fick vi svara på frågor, blev lite långtråkigt i slutet när man svarat på samma frågor om och om igen!
Efter detta hade jag körlektion och snacka om att jag var nervös, för jag har inte kört på aslänge.
När jag satte mig i bilen tänkte jag "va fan, vilken är brom och vilken är gas?" haha, men det löste sig och gick faktiskt bra! Bokade ytterligare en lektion så det känns bra, jag är pepp igen!
Efter detta följde en ganska så seg svenska lektion, men den gick ganska fort, sen var det slut för dagen.
Jag och Linnea gick hem hit och bytte om, sen gick vi ut och tränade lite.. Vi sprang faktiskt! haha, jag känner mig såå duktig! :D
När jag kom hem hann jag inte göra så vidare mycket förens det var dags att gå ner till skolan igen för utvecklingsamtal, och det var precis som jag väntat mig, lite rester kvar, men som sagt.. sånt jag visste.
När jag och Lina snackat klart gick jag hem och gjorde mat, sen var det bara att sätta igång med hushållsarbetet! ;) Duktig som jag var ordnade jag alla kläder så nu är det klart! Wiie!

Har även hunnit med att baka, idag blev det snoddas, kärleksmums eller vad ni nu kallar det.
Det var inte särskilt länge sen jag bakade de, men kastade de då! haha.
Denna gången blev det bättre, men hade på tok för mycket kaffe i, men det går väl iallafall!

Snart ska jag hoppa i duschen, sen i sängen och plugga lite körskola och kanske lite religon! (:

Ha en fortsatt trevlig kväll! Puss&Kram

Älskling, vad hade jag gjort utan dig egentligen? Ah jag älskar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0