18 November

Jag borde egentligen inte sitta här, borde antigen duscha eller fixa iordning garderoben och hänga upp kläder (för nu har vi galgar) och lägga underkläderna i lådor istället för att ha det i kartongen, helt omöjligt att hitta det man ska ha!
Ikväll har jag & Mattias byggt ihop byrån fast jag blev inte så nöjd när den kom på plats iallafall, den var så himla djup, så det ser konstigt ut. Men det blir väl bättre sen, ska fixa lite i hallen i morgon så får vi se hur det blir.
Har även fixat iordning "förådet, klädkammaren, walk in closet", ja kalla det vad du vill. Nu är det inte bara inslängt det som inte behövs, utan nu står det iordning, känns mycket bra!

Helgen har verkligen gått fort, bara susat förbi. Som sagt har Mamma varit här i helgen och vi shoppade loss ganska rejält på Ikea, därav jag har byggt och monterat i två dagar nu! (:
Igår efter vi kommit hem från Ikea (där vi fick lite smått panik när de sa att de stängde om en halvtimme och vi var bara vid blommorna, haha) så åkte vi hem och ordnade litegrann, sen åkte vi till kebaben och åt lite. Sen tog vi en runda och kollade på in alla ställen vi har bott, haha!
Mattias sov inte hemma igår, så jag fick hela sängen för mig själv. Han var iallafall och festade i orrefors, så jag tyckte att han kunde stanna där över natten istället för att komma hem, för det skulle bara bli jobbigt med skjuts och grejer. Men jag saknade honom verkligen, buhu, det blir så tomt när man sover själv när man är så van att ha någon brevid. Men det gick la bra :)

I lördags var jag också på öppet hus och representerade Omvårdnad, inte för att det var så mycket folk, men man kan väl säga att vi fick ganska många blickar eftersom vi (eller snarare jag, eftersom jag vägrade låta någon annan gör det) bar på en bebis, ingen riktigt såklart, men en som ser precis ut som en bebis bakifrån och som en alien framifrån, så när man bär den så folk bara ser huvudet så tror de att det är en riktigt bebis. Därav fick vi många blickar mot oss. Haha, jag gillar den där bebisen och den får mig att längta efter en riktig snart. haha! :)
Av besväret för att vi var där, fick vi tröjorna vi hade på oss och ett nyckelband där det står omvårdnad och så ska vi få en biobiljett till Nybro-bio, jippie hoppar av lycka, verkligen! :P

Nehe, ska hoppa in i duschen nu sen ska jag nog hoppa i säng.
Imorgon har jag körlektion + utvecklingsamtal  + träning + ordna lägenheten.
Pust, hoppas natten håller på i evighet!

Bara för att Caroline tyckte att det jag sa var så klockrent måste jag skriva upp det här:)

"Man brukar ju säga att man ska supa sig snygg.. men man super sig ju fan ful"

Det är faktiskt sant, när du kollar dig i spegeln när du är ute eller när du kommit hem, har du någonsing sagt till dig själv "fan vad snygg jag är ikväll, jag var så jävla snygg ikväll". Haha! :)

Kommentarer
Postat av: cärlin

åh! jag har inte hört någonting om att man skulle få en massa prylar om man va på öppet hus dagen :P fan då.

2007-11-18 @ 22:31:49
URL: http://wellyouknowme
Postat av: cärlin

hahahaha ! :D nej för man blir så förbannat äckelful :D

2007-11-18 @ 22:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0