Trötter

fyjag är så otroligt trött, vill egentligen bara gå och lägga mig nu i denna stund.
funderar på att lägga mig och läsa lite ur en bok jag lånade i dag på bibblan,
den handlar om en familj där de förlorat en familjemedlem, endast läst två kapitel men den verkar bra & stark.

idag åt vi en väligt god middag som bestod av potatis, fläskfilé & svampsås, fy vad gott det var!
nästan så man ville slicka tallriken ;)

fixade mattias 18-årspresent idag - skönt att det är gjort, gick på 600 kr drygt och nu är jag lite fattig.
hade tänkt köpa någon klänning eller linne/tröja till dopet på lördag, men vi får se om pengarna räcker till.
Ska iallafall kolla in vad staden erbjuder imorgon efter jag varit och matat Isa.

oj jag tror jag somnade på stört snart, bäst att lägga sig en stund!

Godkväll kära vänner


Kommentarer
Postat av: fisken of course

jag är också tröttttttt. bara så du vet ^^,

2007-05-21 @ 19:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0