Ticksitacksi

Vart tog värmen vägen? Förvisso gillar jag regn (bara jag slipper gå i det när jag inte vill).
Men idag har det faktiskt haglat också och verkligen vräkt ner.
Ett stort tack till Mimmi som faktiskt skjutsade hem mig idag så jag slapp regnet och kom hem torr!

Dagen i skolan har varit sisådär, inget nyttigt gjort alls.
Hade musikuppträdande idag (spelade inte en enda ton rätt utan bara tryckte lite så att det skulle se bra ut), men jag fattar inte varför hon nästintill tvingar oss till det, hon har ju ändå sagt att det inte går på betygen att vi inte får direkt högre betyg för att vi uppträder.. Men detta var andra & sista gången jag gör det.
Efter uppträdandet blev det Nationellt i Engelska B, puuh, jag är nog sämst på engelska, men det gick bra ändå. Jag får hoppas att Lina förstår vad jag har skrivit med alla gramatiska fel och felstavningar.

På Torsdag har jag Nationellt i Matte B, och jag KAN inte det, jag försöker plugga så gott det går, men Matte är inte direkt min starka sida och det kommer gå åt pipsvängen, men lyckas man bara få G på Nationella får man G i Matte B så jag ska försöka, försöka och plugga mer så att jag kan det!!
Även Tisdag innehåller Nationella, men denna gång i Engelska B igen, då är det hör-läsförståelse, suck!

Kollar in första säsongen av Vänner, är på sista skivan nu och sen blir det säsong två.
Mattias har även ändrat sig angående serien och vill nu se den och tycker den är bra (han skrattar t.o.m åt den låga humorn).

Nu ska jag lägga mig i soffan hos min absolut bästa älskling och kolla in världens bästa serie! (:

Puss&Kram Jänny


Kommentarer
Postat av: fisken!

haha jag tittade faktiskt på vänner igår på tv :P skitkul när han slängde nycklarna på bordet och hela bordet rassade ihop...tyckte jag va kul ;D

2007-05-09 @ 09:28:42
URL: http://sjoborren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0