Tagen av firren Cärlin såklart :)


>Brukar du komma i tid: Ja, jag hatar att komma försent.
>Vad hade du i din mun senast: eh?! Grillat kött.
>När mår du bra: När jag mår bra helt enkelt.
>När blev du fotad senast: I lördags på Vilmas dop.
>Hur känner du dig nu: Trött
>Kan du laga mat: Jada, MVG i matlagning :)
>Vad pluggar du: Omvårdnadsprogramet


>Vad tycker du om fötter: Jag älskar fötter! (så länge de inte luktar)
>Är du smart: haha, normalt?
>Vad har du på dig: Morgonrock
>Är du aktiv i skolan: Nja, det var kanske att ta i?
>Vad saknar du: Vilma & Hugo & Mamma såklart :)
>När och varför grät du senast: Oj, det måste varit för typ 2 veckor sedan, för att jag måste.
>Var det pinsamt att svara på det: Nej, skulle det vara det?
>Hade du en bra kväll igår: Ja mycket!
>Din favoritdryck på morgonen: Varm Chocklad


>Vad ska du göra i sommar: JOBBA, Gotland, Öland, festa, mysa, ha det bäst!!
>Är du nöjd med ditt liv: Javisst. Men vissa saker vill man ju alltid ändra på.
>Vad vill du jobba som: Oj, svår fråga. Jag vill hjälpa människor som har det jobbigt/svårt.
>Har du tråkigt just nu: Ja det har jag verkligen!
>Vad gör livet värt att leva: Men åhh, klyschit.
>Vad i livet ångrar du: Haha, alldels för mycket.
>Är du musikalisk: Nja kan jag inte påstå
>Vad lyssnar du på för musik: Blandat kompott.
>Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nej, jag struntar i det också!
>Är du bortskämd: Lite kanske ;)
>Är du trött: JA
>Vad gör du imorgon: Går till skolan & sen Möte på Almen


>Din första
>Operation: Aldrig opererat mig, men har dock sytt i hakan, räknas det?
>Första piercingen: Annat ställe än öronen? isåfall tungan
>Första bästa vän: Malin Rosén
>Första priset: Fotbollspris
>Första sporten du började på: Fotboll i KIF
>Första husdjuret: Katt
>Första semestern: Oj, inom Sverige var det nog Skellefteå och utomlands kan det varit Finland? jag vet inte riktigt..
>Första konserten: BACKSTREET BOYS!!
>Första kärleken: Kenny Eriksson! :)

>Favoriter:
>Filmer: Beck / Wallander, mycket bra filmer! :)
>Tvprogram: Desperate housewife
>Musik: Lugna favoriter
>Drink: pigilindrink :)
>Kroppsdel (på kille): Ögon
>Sport: Hockey
>Plagg: Mjukisar
>Skola: Frösekeskolan?
>Bok: I Taket lyser stjärnorna & Flickan med de röda skorna. (buhu så sorgligt)


>Just nu:
>Äter du: Ingenting
>Dricker du: Ingenting
>Ska du: Få liv i mattias
>Lyssnar du på: Mattias snarkningar
>Väntar du på: .. bättre tider?
>Tittar du på: Mattias
>Har på du på dig: Fortfarande morgonrock


>Vad du föredrar (motsatta könet):
>Läppar eller ögon: Ögon
>Kramar eller kyssar: Båda :)
>Kortare eller längre: Eh längre? hur snyggt är det med en kortare?
>Snygg mage eller snygga armar: Kvittar väl?
>Busig eller lydig: Buusiig :)

Kommentarer
Postat av: fIIIIISk

Varför har du sytt i hakan? :p

2007-05-29 @ 14:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0