Svar på frågan Cärlin!

Svar till Cärlin..
Fråga: Varför har du sytt i hakan?
Svar: Jo det var såhär att jag halkade på isen när jag skulle hem från lekis. Då slog jag i hakan och det började blöda jätte mycket och min bror Daniel (som hämtade mig) sa att man kunde se skelletet, vilket gjorde det hela lite värre. När vi kom hem kom Lasse och vi åkte och sydde mig. Jag var jätte ledsen eftersom jag skulle på kalas den dagen.! :)

Idag har jag varit på möte på almen, och jag blev fruktansvärt besviken av att jag & jenny inte fick vårat schema, man vill ju liksom hinna planera lite innan man börjar jobba...

Nu ska jag göra Mäsken, sen kanske psykologi.. skulle gjort historian.. men hade visst pappret i skolan.

hejdå!

Kommentarer
Postat av: FISKEN!!!!

aha på det viset ;D daniel där ja ;;) thihihi

2007-05-29 @ 21:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0