Städ & Plugg & massa pussar! :D

Jag har just tagit mig itu med städning och det räcker för idag, imorgon ska jag ordna garderoben så att det blir fint där igen, men just nu har jag verken tid eller lust till det.

Ska strax sätta mig ute på balkongen med lite mellanmål för att sedan börja plugga på Läkemedelsprovet som vi har tills imorgon, suck pust och stön. Men det gör ju inget, sitta ute på balkongen och plugga lite, ja det kan nog vara ganska mysigt ändå! :)

Imorgon slutar jag vid tjugo i elva och ska då invänta Mattias som slutar halv tolv och då ska vi ner till stan och gå på Nybro Marknad ett par rundor, jag bara älskar marknader, trots att man aldrig hittar något så är det så mysigt!
Dessutom är det våran dag imorgon, vi firar sju månader vilket känns underbart. (:

Detta inlägg blev inte så långt, men kände bara att ni behövde få veta lite om mitt liv, haha! :)

Förresten måste jag berätta en ganska klantig med ändå rolig sak:
Idag gick jag tidigare från MÄSKEN för att jag skulle tills psykologen vid 14,00, men vid typ fem över ett kände jag att jag verkligen inte ville, orkade inte så jag tänkte "men jag struntar i det" Men sen när Linnea gick vid typ halv två hakade jag på och tänkte att det var lika bra att gå till psykologen ändå, det är ju sista gången.
Så jag började traska ner mot stan och hade musik i mina öron och gick helt i mina tankar.. plötsligt var jag hemma och hade helt glömt bort att jag skulle svänga in på BUP, och då hade klockan redan blivit halv tre och det kände inte som om det var någon idé, jag skrattade åt mitt misstag och ringde men inget svar.
Så jag får väl mejla istället! (:

Aja, hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0