Och så var det tillbaka

..Hur kan man någonsin vara beredd?

Imorgon ska jag & Linnea till Hälleberga, jag känner mig lite nervös.
Jag vet inte hur jag kommer reagera, jag vet ingenting, att komma tillbaka dit.
Komma tillbaka till platsen där begravningen var för snart ett år sedan.

Ja det är snart ett år sedan det hände.. 25 Juni.. Ett helt år, fyllt av tårar, ångest, skuld och oro.
Men jag ska vara modig jag ska åka dit imorgon, jag ska, jag ska, jag ska.
Jag har lovat och jag ska hålla mitt löfte.



Det bor en Ãngel i mitt rum
Han har sitt bo ovanför mitt huvud
Han gör mig lugn
Och han viskar till mig
Allt det jag säger dig

Det bor en annan i min kropp
Han har den vackraste av själar
Han är kärlek och hopp
Och han berättar för dig
Hur mycket jag älskar dig

Det bor en ande vid min fot
Som blåser värme över huden
Det kittlar och du såg att jag log
Men när han andas på mig
Är det för att du ska komma och värma dig

Och här är jag med allt det andra
Som gör en människa hel
Och jag hoppas
Jag hopppas att du orkar
Och att Ãngeln i rummet
Det är honom du ser

Kommentarer
Postat av: Nina

Det donar du bröstet ;)

2007-05-16 @ 20:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0