Godkväll!

Hallå! :)
Nu ska det bli ett lite mer seriöst inlägg. Har precis gjort klart två engelska arbeten och snart klar med mäsken.
Känns skönt att det inte är så mycket kvar nu. Ser mållinjen faktikst, vilket känns väldigt skönt.
Nu har jag bara psykologin & 2 historia.. sen är jag klar.. och detta ska lämnas in senast fredag.. så jag får hålla igång.. Dessutom ska jag egentligen ha prov i "omvårdnad vid hjärtsvikt" imorgon, men jag har inte hunnit titta på det alls.. Så vi får se.. Ska försöka mig på matten imorgon också.. Iallafall försöka.. Går det inte så gör det inte.
Nehe, nu ska jag ta mig en kopp chocklad och känna mig jävligt stolt för att jag är klar med diverse saker.
Imorgon blir resten! :)

FAN VAD DUKTIG JAG ÄR LIKSOM! :D

utgång på fredag också, med Linnea, Jenny, Cärlin & Anton (förhoppningsvis Helen också, Vilket vi vill!!:)

okej.. seriöst inlägg var lite att ta i kankse? ;)

jag vill ha mitt schema!

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0