Fötterna demostrerar...

Jag är inte alls på skrivhumör idag, men jag skriver endast för att jag inte har något vettigare att göra.
Har precis tagit mig en varm & skön dusch, verkligen skönt!
Kom hem tidigare idag och oj vad saker vi hade med oss, växter och grejer som vi fått av marianne.
Gurka,Tomater,Basilika,Smultron,Bambu, så nu ska vi odla och försöka få lite saker (:

För att sammanfatta valborg (som jag tycker är en meningslös dag att fira) så säger jag: Bra!
Vi åkte ner till Orrefors i söndags och hade det allmänt trevligt och mysigt (dock kunde vädret varit lite varmare)
Dessutom bestämde vi oss för att ta det lungt på valborg, mysa och kolla film - vilket inte blev fallet.
Impulsåk in till Nybro (Danne & Jossan skulle till broadway), jag Mattias & Thobbe åkte in till mcdonalds för att träffa Timmy o co (som vi dessutom var på kalas hos i söndags - trevligt)
efter en cheesburgare gick vi ner till stan och kollade folket, jag nykter som en rädisa frös och hade inte så jättekul, men killarna som gett sig på både öl och vin hade nog betydligt roligt.
Kände mig som en vuxen på stan när alla småglin sprang omkring och var jätte "fulla" mmh gaah.
Men träffade ändå på ett par riktiga människor och det slutade iallafall ganska bra!

När jag och Mattias senare på natten (efter många om och men och många stopp på vägen) kom hem rymde kissen utan att vi såg det & vi blev förundrade över var hon var när hon kom nerspringandes eller var uppe på mattias rum.. Vi tänkte att hon säkert sov inne hos marianne, men var inte rikitgt säkra.
Hade världens mardröm (jag högg kisen minst 25 ggr med en kökskniv) och grät nog ganska mycket i sömnen.
När klockan var 10,30 kom hon uppspringades och då hade marianne släppt in henne och hon hade varit ute halva natten.. Buhu på kissen.

Idag har vi bara myst och gosat framför två wallanderfilmer (för att komma ifatt de som gått på tv:n) somnade dock på andra filmen (bröderna) så jag missade vilka som var mördarna, men det kan jag ta med Helen imorgon eftersom hon kan wallander bakochfram,utanochin & utantill! :)

Nu ska jag äta kyckling och titta på desperate houswifes eller vänner!

Imorgon har jag engelska första lektionen. JIPPIEE!!!

hejdå

Kommentarer
Postat av: fiiisken SÅKLART

vad taskig du är mot kissen jenny ;D "jävla djurplågare" hahaha

2007-05-02 @ 17:17:05
Postat av: Helen

haha ja , men du frågade ju aldrig :P

2007-05-02 @ 18:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0