Duktigt Jenny!

åh nu är jag klar med städning, bara disken väntar, men det är mattias jobb!
känns oerhört skönt att ha det gjort nu, känns mycket fräschare efter en skurning med äppeldoft (:

Vaknade upp verkligen övertrött och funderade att sova hela dagen, men kom fram till att det var lika bra att ta sig ner till skolan, så sagt och gjort. Tog dessutom mina absolut sämsta skor jag har, skoskav, skoskav, skoskav!
suck, jag hatar skoskav och jag ska aldrig mer använda de (förens mina fötter krympt)
Imorgon börjar jag inte förens 11,30 då jag har nationellt i Eng B hör&läs-förståelse, jippie.
Jag är verkligen KASS på det, men vi får väl försöka så gott det går.
Dessutom ska detta ske i Aulan så det lär bli svårare att höra vad som sägs, buhu.

Onsdag blir också en rellativt härlig dag, börjar med en Bio - När mörkret faller.
Efter det redovisning och omprov och sen Musik.

Ikväll blir det nog lite tv-tittande och kanske titta några avsnitt på favoritserien vänner (O.C kan slänga sig i väggen nu när Marissa är borta, dåligt, dåligt, dåligt. Vilket är synd)
Annars blir det en rellativt lugn avslutning på kvällen vilket jag gillar.

Man kan ju försöka vara diskret iallafall? Haha, eller vad säger du Helen? (:

Ha en trevlig dag mina vänner & ovänner! (:

Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0