Sol & värme = leende på läpparna

Jag är nog inte den enda som hoppar av glädje att värmen äntligen kommit till vårt land.
Att äntligen få ta på sig vårjackan och tunnare kläder gör att man bli piggare.
Varje morgon jag vaknar upp med solen utanför, sprids ett leende på mina läppar.
Även om jag vet att dagen kommer att tillbringas innanför åkrahälls väggar.
Åh älskade värme och sol hoppas ni kommit för att stanna! :)

Vaknade som sagt upp med ett leénde på läpparna när klockan ringde klockan 07.50.
Gick sedan upp runt kvart över, sa hejdå till älskling och började senare att göra mig iordning för en dag i skolan.
Tog mig även ner till nbab för att fixa med tapeseringen och jag valde tapeter.
Lite synd att Mattias inte fick vara med och bestämma, men soffa har vi ju besämt det känns ju skönt.
Han har även låvat mig de där bordet till soffan, det är inte illa! (:
Ska bara försöka på mamma att betala soffan (så hon får pengar när jag fått min första lön i sommar), eller att vi betalar halva var.
Erbjudandet räcker ju bara fram till den 18 mars, så det är lite brått, annars kostar den 3500 kr.

Känns bra att lägenheten ska få lite ny färg och sådär. Lite fräschare och sådär.
Sen blir det shopping på Ikea och ska försöka hitta ett annat matbord.
Men det står inte på högst upp på min lista, utan det är blommor (plast), gardiner, tavlor & lite sånt smått och gått.

Vet inte hur länge jag är i skolan imorgon, beror på hur jag mår, nu har jag jävligt ont i huvudet & mår illa.
Men ska iallafall på första lektionen för att ha historia redovisning så den blir gjort.
Sen är det ju psykologin jag måste redovisa i och sista lektionen engelska, där jag också har redovisning.
Suck, vi får se hur mitt huvud och mage mår imorgon (vad beror allt detta på egentligen?

En hälsning till; Rebecca, Linnea & Helen (för jag vet att Helen är en snokare) & en till mamma givetvis. :)

Sen en hälsning till världens bästa pojkvän mattias!
Det bästa i mitt liv är du.
Jag älskar dig!!

<3


Kommentarer
Postat av: Helen

haha va de bara därför du nämner mig :( haha :P

2007-03-15 @ 21:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0