Illamående

Stannade hemma idag efter att ännu en morgon vaknat upp med illamående och ont i magen.
Igår var det extremt, men mamma har sagt att jag ska upp till skolan ändå.
För jag har en tendes till vara illamående på morgonen.
Men väl i skolan bara vände jag och vred på mig och det gjorde så fruktansvärt ont.
Så efter engelskan cyklade jag helt enkelt hem.

Tänkte göra samma sak idag, åka till skolan för att iallafall skriva uppsatsen.
Men det gjorde jag inte, jag hade presterat mycket dåligt eftersom jag inte skulle kunnat koncentrera mig.
Så jag får helt enkelt göra det en annan dag, det finns inte så mycket annat att göra.

Så dagen idag ska bestå av film-tittande och plugg till provet imorgon.
Ska alltså försöka mig upp imorgon och gå på det två lektionerna.
Så min dag kommer inte vara så jätte jobbig.
Om magvärken släpper lite, så ska jag nog städa iordning lite, fast bara lite.

Imorgon kommer min nya efterlängtade soffa, vilket känns bra!
Den är välbehövlig, för nu ska vi kunna ligga på varsitt håll utan att bli störd av den andra. (:
Mattias är väldigt inne på en dubbelsäng - eftersom min är alldels för trång? (1.20) men det skulle inte vara snyggt alls med en dubbelsäng i denna lägenhet, vi får se hur vi löser detta problem. (jag har dock sagt att om han vill skaffa dubbelsäng får han köpa den själv!! :)

ska försöka trycka i mig lite frulle nu.

Ha en trevlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0